Thursday, August 4, 2011

Malam yg Sepi

Ok. Ni bkn lagu mlm-yg-sepi-pak-amat-jual-topi-bla bla bla.

Ini entry serius.

Ya,serius.

Entah kenapa, sejak kebelakangan ini, slalu je rase lonely.

Tahu tak ape ade dlm hati?

 Slalu terbayang alangkah indahnya malam2 yg dilalui  jika ade teman di sisi yg bernama SUAMI. Yg halal utk ku miliki!

Seriously, sudah 26 tahun, hidup bersendiri, tidur seorg diri, tp sekarang...dgn sendiri...hadir satu naluri. Ingin punya suami & family sendiri!

Kpd b2b, answer me honestly, do u feel the same way? I bet u'll say YES kan?

Suddenly terasa Mac 2012 itu tersangat lambat utk tiba, walaupun ramai teman yg memujuk dgn berkata: "tak lame lagi tu". Kan bagus kalo boleh panggil Doraemon dtg n putarkan mase ke hadapan.**sigh**


Serius, lonely sgt.Tak sabar mahu punya suami. Yg bisa ku tatap tiap hari.!



PESANAN PENAJA : INI ADALAH KES RINDU PUNYA PASAL


    Love

7 comments:

My Life's Journey said...

Betul tu cik nina .. huuu kenape la masa ni lambat sangat berlalu kan? Umi fikir mungkin sebab kite yang nakkan sesuatu dari tarikh tersebut .. orang lain bile ditanye mesti ckp cepat hihi. Tak pe, masa bahagia cik nina pasti akan tiba juga .. yeay .. chayo2!

Nina Isofea said...

umi : tu laa, rase lambat sgt kan..x sbr dah nk hidup berdua..dah bosan dah hidup sorg2..pegi keje sorg2, mkn sorg...tdo sorg2.kikikiki..nk rase hidup berdua plak. betul kate umi, sbb kite nakkan sesuatu drp tarikh tu, tu yg kite rs lambat tu..thanks ye umi sbb sejukkan hati nina yg x sbr nih..utk umi pun, chayo2! **hugs**

zimie said...

yes yes yes!!! lambat masa berlalu.jom pinjam laci doraemon.pergi masa depan.cepat sikit ;p

Nina Isofea said...

zimie: kan???tiap mase duk counting, tp alih2 ckp kt diri sendri:"aihhhh, lambat nye lahhhh lg" wuwuwuwu..tula, pjm laci doraemon jom! (kalo lah boleh kan) uhukkkk

hamzah ian said...

sabo2.. .aku tak kawin2 lg ni umur 30 dah

MiEzA said...

sabar.. jap je kalau kita bz.. :)

Nina Isofea said...

hamzah : ehehhe, pe lg, cpt2 la kawen..kikikiki

mieza : tula, Nina cube mem bz kan diri semaksima yg mungkin. heheheh

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar