Friday, September 14, 2012

Review 6 : The Dayangs On Solemnization Night

Assalam n salam Jumaat everyone =)

Jom sambung review ttg wedding saya yg dh lama tertangguh ni.
This time nk share psl 'dayang-dayang' terhormat pada mlm akad nikah hari tu. Well, dayang saya pd mlm tu ramai jugak. Hihi, to be exact 8 org dayang semuanya. Ramai jgk kan. Tapi kalau tgk dlm gambar lebih drp 8 sbb mlm tu seluruh family saya berpakaian tema hitam. Yg betul2 dayang adalah yg pakai niqab/purdah. As I said dlm entry sbelum ni, asalnya the Bride pun akan berpakaian dgn berkonsepkan Arab, tp last minit x jadi, so the Dayangs je lah yg berkonsepkan Arab. Hihi. Rasa ok jugak sbb 'terserlah' sikit Pengantin berada di celah2 dayang tu semua =).

Dayangs saya ni terdiri drp kakak, adik, kakak2 ipar, anak2 buah, cousin dan juga 2 org sahabat baik saya (Iera dan Emma) And terima kasih sy ucapkan pd mereka semua ni sbb mjalankan tugas dgn baik dan yg penting sgt sporting! And utk sahabat saya Iera, tq sbb sudi dtg jauh drp KL dgn keadaan sarat mengandung  semata-mata nak jadi slh seorang dayang n bersama dgn aku pd mlm bersejarah tu. Syg ko sgt2 Iera! And utk Emma pulak, tq sbb sentiasa bersama saya. Syg awak jugak! =). Apa lagi jom tgk gambar

Ni gambar drp OP..The Jubah(s) were sponsored by me. Sponsored here means sy yg bg diorg pinjam jubah saya (kalau uols nk tahu, iols ada byk jubah tau)except Iera and Emma, dua org ni pakai jubah diorg sendiri while the niqab/purdah tu saya DIY utk diorg. (kat mana dah agaknya purdah tu semua) hihi.

Versi skema. Hihi. Ni pic drp Hp.


 versi riang ria =)



Khusyuk menanti lafaz ijab & qabul

Overall, diorg ni lah yg menceriakan suasana pd mlm akad nikah. And again tqvm pd semua sbb melengkapkan mlm penuh bersejarah itu. And...kamu semua mmg gorgeous abes lah mlm tu! Hihi sampaikan rata2 tetamu dok tgk diorg je, bkn tgk pengantin taw. Klass uols!

*Ya ALLAH sempurnakanlah rumahtangga kami dgn Iman dan Taqwa kpd MU serta jadikanlah kami pasangan yg bercinta krn MU dan bawalah kami ke SyurgaMu*


Love
Nina Isofea

No comments:

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar