Monday, February 13, 2012

Sampai mati aku x kan maafkan kamu

Maaf, entry yg mmg tiada kaitan langsung dgn wedding preps.
I just wanna express my deep UPSET, my infinity FRUSTRATION.
To those who may concern, sampai mati saya x kan maafkan kamu.
Krn kamu telah meletakkan pasir dlm periuk nasi aku. Terima kasih.

*Ya ALLAH beri aku kekuatan utk aku melalui sebuah perjalanan yg masih pjg dan berliku ini. Hanya ku pohon, sentiasa payungi aku dan org2 yg ku syg di bwh rahmat&kasihMU. Aku serahkan hidup matiku hnya pdMU*.

Love
NinaIsofea

posted from Bloggeroid

2 comments:

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

dear ..kenape dear ..sape yang kacau dear ni ..huuu harap dear baik2 disana .. amin

Nina Isofea said...

Umi : biasalah manusia umi..,,,rambut sama hitam, hati lain2...tqvm dear! *hugs*

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar