Wednesday, May 1, 2013

I am a Proud Wife of an Amazing Husband

Yes. I'm a proud and happy wife of an amazing, handsome husband!

Tak sabar nk tgu next month for the celebration of our 1st wedding anniversary!

Alhamdulillah kehidupan bertambah seronok selepas berkahwin ni. Sangat fun!

Bulan ni genap 11 bulan hidup bersama. Happy 11th monthsarry abang!

Owh for more updates follow my IG nina_isofea hihi.(but i'm quite selective! Hehe) Kat situ banyak gambar menariksss! Plus, itu lah mini blog Nina sekarang.  Hiks.



I am a happy wife




I am a proud wife of an amazing, handsome husband




My ksayangans




The love birds




Imam ku




Sampai syurga

Love
Nina Isofea

2 comments:

Nini Mohd said...

lama nina x update blog.
busy ea. hihi~

http://ninimohd.blogspot.com

Nina Isofea said...

Nini: aah. Super duper busy..rindu yg amat nk menulis tapi masa sgt mencemburui! Review psl wedding pon berlambak lagi x abes hahah. Oh ya Nini happy 11th monthsary! Kite nye anni dekat2 kan heee

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar