Thursday, May 30, 2013

365 hari cinta

Semalam 29.05.2013 genap setahun sudah usia perkahwinan kami. Sungguh rasa tak percaya. Cepatnya masa berlalu! Rasa nya mcm baru semalam feeling malu2 kucing dengan suami sewaktu mula2 tidur sebilik bersama. Auw senyum lebar dan kenyit2 mata. Rasa nya mcm baru semalam saya belajar menerima 'roomate' baru saya tu. Rasa nya mcm baru semalam saya mengerti indahnya tidur beralaskan lengan dan dada suami. Rasa nya mcm baru semalam saya rasa betapa lena nya tidur bertemankan suami di sisi.. Rasa nya baru semalam saya rasa indahnya perkahwinan ini! Dan nyata keindahan itu Allah masih panjangkan hingga ke hari ini. Alhamdulillah.
Tidak banyak yg saya hrpkan utk perkahwinan ini. Cukuplah Allah melindungi rumahtangga kami dan penuhi ia dengan kasih sayang yang sentiasa utuh, yang sentiasa segar.. yang sentiasa bahagia!
Ok lah tak nak cerita byk lagi (nanti ada sambungan nya hehe).. jom tgk sedikit gambar (nanti akan ada sambungan juga hiks) sepanjang 'aktiviti' kami semalam. It was just a simple celebration yet wonderful and awesome!


Happy anniversary to you and me. You are truly a blessing from Allah!


He's a gift GOD has sent to me from heaven. He's truly amazing.


I would never ask a better husband than him bcoz he is the best!



We may not be newlyweds but we could still kiss like we are!



Another year to discover new things to enjoy about each other



Another year to create precious memories together



Another year to strengthen a marriage that defines forever!

Dear husband,
Happy 1st wedding anniversary.
Kita menangis bersama.
Kita ketawa bersama.
Dan ku doa ke syurga juga kita bersama!

Love
Nina Isofea

4 comments:

Mila Ahmad said...

happy anniversary :))

Nina Isofea said...

Tq Mila... =)

tenku butang said...

haii.. salam kenal..

follower no. 127
done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Nina Isofea said...

Hai tenku! =)

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar