Thursday, August 1, 2013

Malam Jumaat

Malam ni malam Jumaat. Ianya malam Jumaat yg indah dan barakah buat Nina dan suami. Malam ni kami berjemaah di rumah sahaja. Terima kasih abang sebab tolong betulkan bacaan mengaji Nina. MasyaAllah banyaknya kelemahan Nina dlm mengaji Al Quran. =( . Sama2 kita perbetulkan bacaan kita ya abang? Terima kasih sebab jadi Imam yg baik buat Nina. Terima kasih Allah sebab kirim kan Muhd Farabi Bin Harif Johari ke dalam hidup ini. Sekarang mahu mulakan sesi packing utk balik kampung. Tak sabar nak jumpa dgn semua keluarga tersayang di sana. Kami kat sini rindu kamu semua sangat2 ! Doakan kami di sini sentiasa ya?
Tak sabar nak balik buat cookies raya.. Abang suka Choc Chip cookies saya. Hehehh..and x lupa juga Mocha cookies kegemaran ayah Nina..dan my bestie Cik Nur Asma.. Aaaa...tak sabar pulak nak Raya kannnnn

Psttttt! Malam Jumaat adalah malam yg penuh bererti dan indah buat pasangan halal.. Jom tambah pahala malam ni! *lariiiiiiiiiiiiii*


A heaven sent from Allah. Alhamdulillah.

Love
Nina Isofea

4 comments:

khadijah said...

Alhamdulillah seronoknya cam tu ye ada orang betulkan bacaan ngaji :) lambatnya nina buat biskot, untuk makan kat rumah dija dah abis buat dah :)

Nina Isofea said...

Dija : Alhamdulillah. .sama2 belajar and betulkan kesilapan bacaan masing2. Hehe..aah lambat kan nina buat biskut..nk wt cmne dear..busy memanjang dgn kerja..kena tgu cuti baru boleh buat. Kalut jgk sebenarnya. Hehe..btw dija tahniah for ur pregnancy! Take care tau?

nurul harnani said...

update!! update!! hahaha

update la entry dlm blog. nk baca kisah chenta kalian. ngee

Nina Isofea said...

Nani : comel tau awak ni..hehehe..okeh..akan saya update ttg kisah chenta itu..hikhik...segan pun ada ni..hehe..nk update cite raya dulu. boleh? heee

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar