Saturday, April 2, 2011

Of Princess-Cut Ring

Ok hari ni still nk ckp psl the Princess-cut ring yg telah saye beli a month ago... Yes I had bought it! Yes, now it is mine! teheeee, cume xley nk pakai je lagik, bole tgk n tatap jek..I love the ring to the max lahhh! Since long time ago ago n ago lagik mengimpikan mau Princess-cut ring for my wedding tau! Alhamdullilah, dpt juge akhirnya n million of thanks to my other half sbb sempurnakan impian saye ini walaupon pd awal nye beliau rase nk pitam melihat the price tag, tp u are the best lah! (mmuahh byk2 kat pp tu) teheeee, (ayat bodek).Pasneh gelang tangan pulak ye abam?

Etceli, skg ni x brape ade mood sgt nk blogging (ayat bajet cam ramai readers je kat blog haku nih) sbb sgt busy.. Balik je keje, cari bantal..what a tiring life! Tp xpela, demi sesuap nasi.

Apepun, smoga misi yg dirancang utk tahun ini tercapai. AMIN.


Ok, before I end up dis entry, here's the Princess-cut ring..My Princess-cut ring lebey kurang nye mcm ni lah:


Cantek tak? but mine hanya ade one row of diamond only, bkn two rows..Law amek yg 2 rows, boleh koma en.abam I, teheeeee. And mine punye size diamond smaller than dlm pix ni bcoz i request nk 8 bijik diamond for each side (left and right) means that 16 bijik diamond sume nye di kiri n kanan while kat tgh2 tu ade 9 bijik square-cut diamond. (Princess-cut lahh tu ye) Yes, mine is simple je, but I love it! It looks elegant. (for me laaaaa =p)

Ok, maghrib dah masuk. Solat yukkk! Smoga cinta kita pada ALLAH stiasa melebihi cinta kita pd sesiapa jua. AMIN.


Love
NinaIsofea

No comments:

The Most You Like It

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This Blog is Protected. Copyright 2012 © Design By sarahhernyzar